Wednesday 4 April 2012

Vi havde en god uge sidste uge, tirsdag var vi til spinning og tog efterfølgende til Uptown og drak øl og spiste mad med seks adventure racere med hvilke Michael forhåbentlig skal race nogle lange AR med. Onsdag var der et 'Taste Diversity' arrangement på mit studie hvor der var en masse mad fra Afrikanske lande og der var dans og musik og studerende fra Afrika der fortalte. Torsdag var jeg til lægen for første gang i USA..WOW.. Det var noget med først at tale med en sygeplejeske, hun tog mit blodtryk, min temperatur og min puls og først derefter kom lægen og kiggede på mit knæ. Han sendte mig videre til en MR scanning som jeg fik tid til dagen efter. Torsdag var vi i biffen hvor vi så Hunger Games (De bøger skal jeg i gang med når mit semester er færdig om et øjeblik). 
Fredag fik jeg lavet en MR scanning af mit knæ, Michael kørte mig derud da det var på vejen til hans arbejde. Der var chips og andre godter i venteværelset og jeg kom til før tid. Meget professionelt. Efter skanningen gik jeg over på en café for at lave lektier.. Det blev dog ikke til andet end oversprings handlinger og skype samtaler.. Der var mega koldt på caféen (vejret er underligt herhenne, i søndags var det 26 grader, dagen efter er det 10..) og jeg tror jeg blev syg dér... Michael kom og spiste frokost med mig og kørte mig hjem hvor jeg fortsatte med at lave ingenting..
Lørdag er jeg blevet syg-ish. Vi kørte vi syd på, 45 min, til Afton State park som er et skisports sted om vinteren og et golf, mtb og alt muligt andet sted når der ikke er sne. I parken var der en der havde sat orienteringsposter op og vi løb to timer med dem. Efterfølgende tog vi på café/restaurant med dem der deltog (tror vi var 15 stk) og spiste brunch/frokost. Lørdag aften tager vi ud og spise Thai og drikker cocktails og fejre vores 1½ dag..Woohoo.


Søndag tog vi til Elm Creek og kørte mtb med Jodi og Scott, der der flere MEGA fedt spor der bare bliver ved og ved, er one-way og som man kun må køre på når det er tørt, så de ikke bliver ødelagt.. Crazy! Der kunne vi godt lære noget i DK... (Selvom man nok aldrig ville komme ud at køre hvis man skulle vente til det blev tørt...)


Nårh men denne uge har jeg bare været syg og ærgerlig.. og i dag har jeg lavet denne fine bunke :-$


No comments:

Post a Comment